Betingelser for kjøp

Priser/Betaling
Alle priser er oppgitt i NOK og er inklusive MVA.
Beauty Care AS tilbyr sikker betaling med VISA/Mastercard via PayEx.
Visa_MasterCard.png

Bestilling
Ordrebekreftelse: Ved bestilling mottar du automatisk en ordrebekreftelse. Dersom du ikke har mottatt denne, sjekk først spam mappen på e-post kontoen din. Ta deretter kontakt med oss på info[a]beauty-care.no.
Trenger du hjelp kan du kontakte oss på info[a]beauty-care.no eller ringe oss på tlf. 63 96 00 60 (man-fre 09-16).
Alle ordrekostnader vil oppgis før ordren bekreftes av kunden, og det vil aldri tilkomme ekstrakostnader etter dette.

Fraktkostnader
En fast fraktkostnad på kr 59,- tilkommer alle ordrer under kr 500,-.
Alle ordrer over kr 500,- sendes fraktfritt.
Alle ordrekostnader vil oppgis før ordren bekreftes av kunden, og det vil aldri tilkomme ekstrakostnader etter dette.
Du betaler ikke toll, da vi er et norsk selskap.

Levering
Bestilte varer sendes med Posten.
Pakken blir som regel postlagt 2 virkedager etter at vi har mottatt betalingen - så sant vi har varene på lager. Dersom varene ikke er på lager, vil kunden bli opplyst om evt leveringstid.
Pakken vil være fremme hos mottakeren innen 2-7 virkedager etter at betalingen er registrert, avhengig av hvor i landet du bor.
NB: Noe lenger leveringstid kan måtte påregnes rundt helligdager.
Vi sender foreløpig kun til leveringsadresser i Norge.

Kundens ansvar
Det er kundens ansvar å skrive rett leveringsadresse. Kunden må sjekke om adressen stemmer i ordrebekreftelsen og gi tilbakemelding umiddelbart enten per e-post eller telefon dersom adressen ikke er riktig. Vi fraskriver oss ansvaret dersom kunden ikke har oppgitt korrekt adresse, og vil da vente på en evt retur fra Posten før vi sender ut pakken på nytt. Kunden må selv stå for portoutlegg for ny utsendelse. Kunden kan velge å angre kjøpet, men porto blir da trukket fra ordresum før tilbakebetaling.

Det er kundens ansvar å hente pakken som sendes med posten, dersom de får hentelapp i posten. Ikke avhentede pakker blir belastet med 200 kr i gebyr, dette grunnet gebyrene Posten Norge har når de returnerer servicepakker til oss.

Angrerett/Reklamasjon
Hvis du ikke er fornøyd har du ubetinget angrerett innen 14 dager (ifølge kjøpsloven). Angrefristen på 14 dager begynner å løpe når du har mottatt varen og skjemaet. Angrerettsskjemaet følger med når du mottar varen. Dersom du mister skjemaet kan du kontakte oss, eller laste det ned her.
Hvis du angrer kjøpet betaler du selv returfrakten.

Ved feillevering eller dersom det er en feil på varen, returneres varen til oss sammen med en feilbeskrivelse. Vi erstatter returfrakten og sender ny vare uten ekstra omkostninger.
Klage på mangel av vare i pakken eller pakke som ikke har kommet må være oss i hende innen 2 måneder etter at ordren er lagt. Om kunden ikke gir beskjed innen tidsfristen tar vi ikke ansvar for dette.

NB! Av hygieniske årsaker kan sminke/kosmetikk/kroppsprodukter ikke byttes/returneres dersom forseglingen er brutt.
Returer sendes sammen med angrerettsskjemaet til:
Beauty Care AS
Pb 78
2081 Eidsvoll

Personvern
Vi har ikke samarbeidsavtaler med andre parter, og vil ALDRI dele din informasjon med 3.part.
Det hender vi selv sender ut informasjonsmail (tips til nye produkter, bruk av produkter etc) til de som har registrert seg, men dette gjøres ikke oftere enn en gang i måneden. Dersom du ikke ønsker slike informasjonsmail tar du kontakt, og vi vil slette deg fra våre mailinglister. 

Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil og prisendringer. Dersom dette er tilfelle, vil vi kontakte kunden før utsendelse av varer.